banner_di_pagina

Lenti cumunemente aduprate per e telecamere di sicurezza domestica

A lunghezza focale di l'obiettivi utilizati in e camere di surveglianza domestica varieghja tipicamente da 2,8 mm à 6 mm. A lunghezza focale adatta deve esse scelta in basa à l'ambiente di surveglianza specificu è à i requisiti pratichi. A scelta di a lunghezza focale di l'obiettivu ùn solu influenza u campu visuale di a camera, ma hà ancu un impattu direttu nantu à a chiarezza di l'immagine è a cumpletezza di l'area monitorata. Dunque, capisce i scenarii d'applicazione di diverse lunghezze focali quandu si sceglie l'equipaggiu di surveglianza domestica pò migliurà significativamente e prestazioni di monitoraghju è a soddisfazione di l'utente.

Gamma di lunghezza focale cumuni per lenti:

**Obiettivu di 2,8 mm**:Adatta per a surveglianza di picculi spazii cum'è e camere da letto o a cima di l'armadi, sta lente offre un largu campu visivu (tipicamente più di 90°), chì permette a cupertura di una zona più grande. Hè ideale per l'ambienti chì necessitanu una surveglianza grandangulare, cum'è e camere di i zitelli o e zone di attività di l'animali domestici, induve una vista larga hè essenziale. Mentre cattura una gamma completa di muvimentu, pò accade una ligera distorsione di i bordi.

**Lente di 4 mm**:Cuncipita per spazii medii è grandi cum'è salotti è cucine, sta lunghezza focale furnisce una cumbinazione equilibrata di campu visuale è distanza di monitoraghju. Cù un angulu di visualizazione generalmente trà 70° è 80°, assicura una cupertura sufficiente senza compromettere a chiarezza di l'immagine per via di un angulu eccessivamente largu. Hè un'opzione cumunemente aduprata in ambienti residenziali.

**Obiettivu di 6 mm**:Ideale per zone cum'è corridoi è balconi induve a distanza di monitoraghju è i dettagli di l'immagine sò impurtanti, questu obiettivu hà un campu visuale più strettu (circa 50°) ma furnisce immagini più nitide nantu à distanze più lunghe. Hè particularmente adattatu per identificà i tratti facciali o catturà informazioni dettagliate cum'è e targhe di i veiculi.

Selezzione di a lunghezza focale per applicazioni speciali:

**Lenti da 8 mm è più**:Quessi sò adatti per u monitoraghju di zone larghe o à longa distanza, cum'è in ville o corti. Furniscenu immagini chjare à distanze estese è sò particularmente efficaci per u monitoraghju di zone cum'è recinzioni o entrate di garage. Queste lenti sò spessu dotate di capacità di visione notturna à infrarossi per assicurà immagini di alta qualità di notte. Tuttavia, a compatibilità cù u dispositivu di a camera deve esse verificata, postu chì alcune camere domestiche ùn ponu micca supportà tali teleobiettivi. Hè cunsigliatu di verificà e specifiche di u dispositivu prima di cumprà.

**Obiettivu di 3,6 mm**:Una lunghezza focale standard per parechje camere domestiche, offre un bon equilibriu trà u campu visuale è a portata di monitoraghju. Cù un angulu di visualizazione di circa 80°, furnisce immagini chjare è hè adatta per i bisogni generali di monitoraghju domesticu. Questa lunghezza focale hè versatile è economica per a maiò parte di l'applicazioni residenziali.

Quandu si sceglie una lunghezza focale di l'obiettivo, fattori cum'è a locu d'installazione, e dimensioni spaziali è a distanza da l'area di destinazione devenu esse attentamente cunsiderati. Per esempiu, una camera installata à un'entrata pò avè bisognu di monitorà sia a porta sia u corridore adiacente, rendendu un obiettivo di 4 mm o 3,6 mm più apprupriatu. À u cuntrariu, e camere posizionate à l'entrate di balconi o cortili sò più adatte à lenti cù una lunghezza focale di 6 mm o più per assicurà una imaghjina chjara di scene luntane. Inoltre, hè cunsigliatu di dà priorità à e camere cù capacità di focu regulabile o di cambiamentu di lunghezza multifocale per migliurà l'adattabilità in vari scenarii è risponde à diverse esigenze di monitoraghju.


Data di publicazione: 28 di lugliu di u 2025