banner_di_pagina

Cumu sceglie una lente di scansione lineare?

I parametri principali di a lente di scansione lineare includenu i seguenti indicatori chjave:

Risoluzione
A risoluzione hè un parametru criticu per valutà a capacità di una lente di catturà dettagli fini di l'immagine, tipicamente espressi in coppie di linee per millimetru (lp/mm). Lenti cù una risoluzione più alta ponu pruduce risultati d'imaghjini più chjari. Per esempiu, una lente di scansione di linea 16K pò avè finu à 8.192 pixel orizzontali è una risoluzione di 160 lp/mm. In generale, più alta hè a risoluzione, più chjucu hè l'ughjettu chì pò esse distintu, risultendu in immagini più nitide.

Dimensione di i pixel
A dimensione di i pixel hè misurata in micrometri (μm) è influenza direttamente a risoluzione laterale. Si riferisce à a dimensione massima di u sensore o à e dimensioni di u pianu di l'imagine chì l'obiettivo pò copre. Quandu si usa un obiettivo di scansione lineare, hè essenziale sceglie unu chì currisponde à a dimensione di u sensore di a camera per utilizà pienamente i pixel effettivi è ottene immagini di alta qualità. Per esempiu, un obiettivo cù una dimensione di pixel di 3,5 μm hè capace di priservà più dettagli durante a scansione, mentre chì una dimensione di pixel di 5 μm hè più adatta per l'applicazioni chì richiedenu una gamma di scansione più grande.

Ingrandimentu otticu
L'ingrandimentu otticu di e lenti di scansione lineare varieghja tipicamente da 0,2x à 2,0x, secondu u disignu di a lente. Valori d'ingrandimentu specifichi, cum'è quelli chì varianu da 0,31x à 0,36x, sò adatti per diverse attività d'ispezione.

Lunghezza focale
A lunghezza focale determina u campu visuale è a gamma di l'imaghjini. L'obiettivi à focu fissu richiedenu una selezzione attenta basata annantu à a distanza di travagliu, mentre chì l'obiettivi zoom offrenu flessibilità permettendu l'aghjustamentu di a lunghezza focale per adattassi à diversi scenarii d'applicazione.

Tipu d'interfaccia
L'interfacce cumuni di lenti includenu C-mount, CS-mount, F-mount è V-mount. Queste devenu esse cumpatibili cù l'interfaccia di a camera per assicurà una installazione è una funzionalità curretta. Per esempiu, e lenti F-mount sò cumunemente aduprate in l'apparecchiature d'ispezione industriale.

Distanza di travagliu
A distanza di travagliu si riferisce à a distanza trà a parte anteriore di a lente è a superficia di l'ughjettu chì hè ripresu. Stu parametru varieghja significativamente secondu i diversi mudelli di lenti è deve esse sceltu secondu l'applicazione specifica. Per esempiu, una testa di scansione cù una distanza di travagliu massima di 500 mm hè ideale per i travaglii di misurazione senza cuntattu.

Prufundità di Campu
A prufundità di campu indica a distanza davanti è daretu à l'ughjettu in a quale si mantene una maghjina nitida. Hè tipicamente influenzata da fattori cum'è l'apertura, a lunghezza focale è a distanza di ripresa. Per esempiu, una prufundità di campu chì si stende finu à 300 mm pò assicurà una alta precisione di misurazione.

Raccomandazioni per a scelta di lenti di scansione lineare:

1. Chiarificà i requisiti di l'imaghjini:Determinate i parametri chjave cum'è a risoluzione, u campu visuale, l'area massima di l'imagine è a distanza di travagliu secondu l'applicazione prevista. Per esempiu, e lenti di scansione lineare ad alta risoluzione sò cunsigliate per l'applicazioni chì richiedenu imaging dettagliatu, mentre chì e lenti cù un campu visuale più largu sò adatte per catturà oggetti di grandi dimensioni.
2. Capisce e Dimensioni di l'Oggetti:Selezziunate una lunghezza di scansione adatta secondu a dimensione di l'ughjettu da ispezionare.
3. Velocità di l'imaghjini:Sceglite una lente di scansione lineare chì supporta a velocità di imaging richiesta. In l'applicazioni à alta velocità, devenu esse selezziunate lenti capaci di supportà frequenze di fotogrammi elevate.
4. Cundizioni ambientali:Cunsiderate i fattori ambientali cum'è a temperatura, l'umidità è i livelli di polvere, è sceglite una lente chì risponde à questi requisiti operativi.

Parametri supplementari da cunsiderà:

Distanza cunjugata:Questu si riferisce à a distanza tutale da l'ughjettu à a lente è da a lente à u sensore d'imagine. Una distanza coniugata più corta dà una distanza d'imaghjini più chjuca.

Illuminanza relativa:Stu parametru rapprisenta u rapportu di trasmittanza ottica trà e diverse zone di a lente. Affetta significativamente l'uniformità di a luminosità di l'imagine è a distorsione ottica.

In cunclusione, a scelta di una lente di scansione lineare adatta richiede una valutazione cumpleta di parechje specifiche tecniche è requisiti specifici di l'applicazione. A scelta di a lente più adatta per u casu d'usu previstu migliora a qualità di l'imaghjini è l'efficienza di u sistema, purtendu infine à prestazioni di imaghjini ottimali.


Data di publicazione: 28 di lugliu di u 2025