page_banner

Jinyuan Optics à u 25u CIOE

Da l'11 à u 13 di settembre di u 2024, a 25th China International Optoelectronics Expo (in seguitu chjamata "China Photonics Expo") hè stata tenuta à Shenzhen International Convention and Exhibition Center (Bao'an New Hall).

2

Questu avvenimentu prominente hà servitu cum'è una piattaforma significativa per i prufessiunali di l'industria è i stakeholders per spiegà l'avanzamenti in a tecnulugia optoelettronica. A mostra hà attrattu cù successu più di 3,700 imprese fotoelettriche di alta qualità da u mondu sanu per riunite, mostrendu una gamma diversa di prudutti cumpresi laser, cumpunenti ottici, sensori è sistemi di imaging. In più di l'esposizione di i prudutti, l'esposizione hà presentatu diversi seminarii è workshop guidati da esperti in u campu chì indirizzanu i tendenzi attuali è i sviluppi futuri in l'industria. Inoltre, hà attiratu più di 120 000 visitatori à u situ.

3

Cum'è una impresa esperta chì hè stata prufondamente impegnata in u campu di l'optoelettronica per numerosi anni, a nostra cumpagnia hà introduttu una lente ITS di lunghezza focale longa zoomable in questa mostra. Questa lente innovativa hè pensata per risponde à e crescente richieste di diverse applicazioni, cumprese a sorveglianza, l'imaghjini di l'automobile è l'automatizazione industriale. In più di a lente ITS, avemu ancu mostratu una lente d'ispezione industriale è una lente di linea di scansione cù una grande superficie di mira è un largu angolo di vista. Questi prudutti sò ingegneriati per rinfurzà a precisione in i prucessi di cuntrollu di qualità in parechje industrii cum'è a fabricazione è l'elettronica.

4

A nostra participazione à sta mostra ùn solu mette in risaltu u nostru impegnu à avanzà a tecnulugia ottica, ma serve ancu com'è una opportunità per noi di cunnette cù i prufessiunali di l'industria è i partenarii potenziali. L'avvenimentu hà attrattu numerosi visitatori da a Cina è ancu in u mondu sanu, dendu insights preziosi nantu à e tendenze di u mercatu è i bisogni di i clienti. Cridemu chì l'ingaghjamentu cù diverse parti interessate faciliterà u scambiu di cunniscenze è prumove a cullaburazione destinata à guidà l'innuvazione in u settore optoelettronicu. Attraversu questi sforzi, vulemu cuntribuisce significativamente à l'avanzamenti in e tecnulugia di l'imaghjini mentre affruntendu sfide specifiche affrontate da diverse industrie oghje.

1

Tempu di post: 24-Sep-2024