page_banner

A funzione di lenti di easpece è lenti oggettivi in ​​microscopiu.

Un ochju, hè un tipu di lenti chì s'hè fittu à una varietà di apparecchi ottichi cum'è telescoppi è microscopi, hè u lente chì l'utilizatore pare chì. Magnifica l'immagine furmata da u lente ughjettivu, chì facia appare più grande è più faciule per vede. A lente di u ochju hè ancu rispunsevule di fucalizza l'imaghjini.

L'ochju hè custituitu da duie parte. A fine superiore di i lenti chì hè più vicinu à l'ochju l'observatore hè chjamatu lente di l'ochju, a so funzione hè magnifica. A fine più bassa di i lenti chì vicinu à l'ughjettu chì hè statu vistu hè chjamatu i lenti cunvergenti è carichi di culleghju di u maghjine.

U lente obiettivu hè u lente più vicinu à l'ughjettu in u microscopiu è hè a parte più impurtante di u microscopiu. Dapoi chì determina a so rendimentu di basa è a funzione. Hè rispunsevule per riunite luce è furmendu una maghjina di l'ughjettu.

U lente obiettivu hè custituitu da parechji lenti. U scopu di a cumminazione hè di superà i difetti di l'imàgine di una sola lente è migliurà a qualità ottica di u lente oggettivu.

A lunghezza di u fucale più longu furnisce una magnificazione più chjuca, mentre un ochju cù una lunghezza focale più corta furnisce una grande ingrandimentu.
A lunghezza fucale di l'usu oghjettativu hè un tipu di pruprietà ottica, determina a distanza à chì i lenti si focusse luce. Fura a distanza di u travagliu è a didazione di u campu, ma ùn impactà l'ingagnimentu direttamente.

In riassuntu, u lente ochju è u prestitu oggettivu in un microscopiu travaglianu inseme per ingrandà l'immagine di l'observazione di l'osservazione. I lens oghjetti raccoglie luce è crea una maghjina intardava, ochju lasce più melificatu in più anzianu l'imaghjini è prisentati à l'observatore. A cumminazione di i dui lenti determina a magnetta generale è permette esame detallatu di u specimenu.


Tempu post: 16-2023