Un oculare, hè un tipu di lenti chì hè attaccatu à una varietà di dispusitivi ottichi cum'è telescopi è microscopi, hè a lente chì l'utilizatore guarda. Ingrandisce l'imaghjini furmati da a lente obiettiva, facendu chì pare più grande è più faciule da vede. A lente di l'oculare hè ancu rispunsevuli di fucalizza l'imaghjini.
L'oculare hè custituitu di dui parti. L'estremità superiore di a lente chì hè più vicinu à l'ochju di l'osservatore hè chjamata lente d'ochju, a so funzione hè ingrandisce. L'estremità inferiore di a lente chì vicinu à l'ughjettu chì si vede hè chjamata lente convergente o lente di campu, chì facenu a uniformità di luminosità di l'imagine.
A lente ughjettiva hè a lente più vicinu à l'ughjettu in u microscopiu è hè a parte unica più impurtante di u microscopiu. Perchè determina u so funziunamentu di basa è a funzione. Hè rispunsevuli di cullà a luce è di furmà una maghjina di l'ughjettu.
A lenti ughjettiva hè custituita da parechje lenti. U scopu di a cumminazione hè di superà i difetti di l'imaghjini di una sola lente è di migliurà a qualità ottica di a lente objetiva.
L'oculare di lunghezza focale più longa furnisce un ingrandimentu più chjucu, mentre chì un oculare cù una lunghezza focale più corta furnisce un ingrandimentu più grande.
A lunghezza focale di a lente objetiva hè un tipu di pruprietà ottica, determina a distanza à quale a lente focalizeghja a luce. Affetta a distanza di travagliu è a prufundità di campu, ma ùn hà micca impattu direttamente l'ingrandimentu.
In riassuntu, a lente di l'oculare è a lente di l'ughjettu in un microscopiu travaglianu inseme per ingrandà l'imaghjini di u specimenu di osservazione. A lenti di l'ughjettu raccoglie a luce è crea una maghjina ingrandata, a lente di l'oculare hà ancu ingrandatu l'imaghjini è prisentatu à l'osservatore. A cumminazzioni di e duie lenti determina l'ingrandimentu generale è permette un esame detallatu di u specimen.
Tempu di post: 16-10-2023