banner_di_pagina

Perchè a maiò parte di e camere di surveglianza di u trafficu utilizanu obiettivi zoom?

I sistemi di monitoraghju di u trafficu utilizanu tipicamente lenti zoom per via di a so flessibilità superiore è di l'adattabilità ambientale, chì li permettenu di risponde à una vasta gamma di esigenze di monitoraghju in cundizioni stradali cumplesse. Quì sottu hè un'analisi di i so principali vantaghji:

Ajustamentu dinamicu di a gamma di monitoraghju

L'obiettivi zoom permettenu di aghjustà u campu di vista di monitoraghju da un panorama grandangulare à un primu pianu teleobiettivo variendu a lunghezza focale (per esempiu, da zoom 6x à 50x). Per esempiu, à l'intersezioni, l'impostazione grandangulare pò esse aduprata per osservà u flussu generale di u trafficu. Quandu si detecta una violazione di u trafficu, l'obiettivu pò esse rapidamente cambiatu à l'impostazione teleobiettivo per catturà informazioni dettagliate nantu à a targa.

Efficienza in termini di costi è efficienza operativa

A surveglianza stradale richiede spessu una cupertura annantu à longhe distanze (per esempiu, finu à 3.000 metri), è e camere d'alta definizione ponu esse care. L'obiettivi zoom permettenu à una sola camera di rimpiazzà parechje camere à focu fissu, riducendu cusì i costi generali di implementazione. Per esempiu, e camere dotate di funzionalità zoom à i punti di cuntrollu autostradali ponu monitorà simultaneamente a velocità è catturà i dettagli di e targhe.

Adattabilità à e cundizioni ambientali cumplesse

Fattori cum'è e vibrazioni indotte da u veiculu è e cundizioni di illuminazione fluttuanti ponu purtà à sfocatura di l'imagine. Tuttavia, l'obiettivi zoom ponu mantene a chiarezza di l'imagine aghjustendu dinamicamente a distanza trà l'obiettivu è u sensore d'imagine. L'obiettivi zoom elettrici migliuranu ulteriormente e prestazioni permettendu aghjustamenti precisi guidati da u mutore, rendenduli adatti per seguità bersagli in rapidu muvimentu.

Integrazione di parechje funziunalità

I sistemi muderni di monitoraghju di u trafficu, cum'è quelli usati per a rilevazione di parcheggi illegali, spessu combinanu capacità di zoom cù funzioni pan-tilt. Questa integrazione supporta u tracciamentu intelligente è l'imaghjini dettagliate di e zone ristrette. Inoltre, certi sistemi incorporanu tecnulugie di currezzione digitale per minimizà a distorsione di l'immagine cumunemente assuciata à l'obiettivi grandangulari, priservendu cusì l'autenticità di l'immagine.

In paragone, ancu s'è l'obiettivi à focale fissa offrenu prestazioni ottiche superiori, a so lunghezza focale fissa limita a so applicazione à scenarii specifici, cum'è a misurazione di a velocità à puntu fissu. Dunque, l'obiettivi zoom, cù a so versatilità è i so vantaghji di prestazioni cumpleti, sò diventati a scelta preferita per i sistemi muderni di monitoraghju di u trafficu.


Data di publicazione: 04 di settembre di u 2025