banner_di_pagina

Cunsiderazioni chjave quandu si sceglie una lente per un sistema di visione artificiale

Tutti i sistemi di visione artificiale anu un scopu cumunu, vale à dì catturà è analizà i dati ottici, in modu da pudè verificà a dimensione è e caratteristiche è piglià a decisione currispundente. Ancu s'è i sistemi di visione artificiale inducenu una precisione tremenda è migliuranu cunsiderabilmente a produttività, si basanu assai nantu à a qualità di l'imagine chì sò furnite. Questu hè perchè sti sistemi ùn analizanu micca u sughjettu stessu, ma piuttostu l'imagine chì cattura. In tuttu u sistema di visione artificiale, a lente di visione artificiale hè un cumpunente impurtante di l'imaghjini. Dunque, sceglie e lenti adatte hè di primura.

Unu di i fattori più impurtanti chì duvemu cunsiderà hè u sensore di a camera quandu scegliemu l'obiettivo utilizatu in una applicazione di visione artificiale. L'obiettivo currettu deve supportà a dimensione di u sensore è a dimensione di i pixel di a camera. L'obiettivo currettu produce imagine chì currispondenu perfettamente à l'ughjettu catturatu, cumpresi tutti i dettagli è e variazioni di luminosità.

U campu di vista (FOV) hè un altru fattore impurtante chì duvemu cunsiderà. Per sapè quale FOV hè megliu per voi, hè megliu pensà prima à l'ughjettu chì vulete catturà. Di solitu, più grande hè l'ughjettu chì state catturà, più grande serà u campu di vista chì vi servirà.
S'ellu si tratta di una applicazione d'ispezione, ci vole à cunsiderà s'è vo circate l'ughjettu sanu o solu a parte chì state ispezionendu. Usendu a formula quì sottu pudemu calculà l'ingrandimentu primariu (PMAG) di u sistema.
nutizie-3-img
A distanza trà u sughjettu è a parte anteriore di a lente hè chjamata distanza di travagliu. Pò esse assai impurtante fà bè in parechje applicazioni di visione artificiale, in particulare quandu un sistema di visione deve esse installatu in cundizioni difficili o in un spaziu limitatu. Per esempiu, in cundizioni difficili cum'è temperature estreme, polvere è sporcizia, una lente cù una longa distanza di travagliu serà megliu per prutege u sistema. Questu significa benintesa chì avete bisognu di cunsiderà u campu visuale in quantu à l'ingrandimentu per delineà l'ughjettu u più chjaramente pussibule.
Per più infurmazioni è assistenza esperta in a scelta di l'obiettivo per a vostra applicazione di visione artificiale, cuntattatelily-li@jylens.com.


Data di publicazione: 16 d'ottobre di u 2023